Syncros iS Cache CO2 Bottle Cage, Black
Lightweight and integrated, out iS (Integrated Storage) Cache Cage is designed to keep you moving in the event of a trail side mishap. An inflation device, multitool (with chain tool) and bottle cage all integrated into one unit, there for when you unfortunately need it. The Cage features a neat flippable wing so it can be set for left or right hand users (or reversed for Seat tube mounting).
Syncros iS Cache CO2 Bottle Cage, Black
Lightweight and integrated, out iS (Integrated Storage) Cache Cage is designed to keep you moving in the event of a trail side mishap. An inflation device, multitool (with chain tool) and bottle cage all integrated into one unit, there for when you unfortunately need it. The Cage features a neat flippable wing so it can be set for left or right hand users (or reversed for Seat tube mounting).
The design is side entry so it will fit in tight spaces on full suspension frames and it's lightweight so you can use it on your cross country race bike. It's also designed to work perfectly with the Scott Spark which features a recessed section on the downtube. The multi-tool features 8 forged and machined bits and we've added a corrosion resistant coating for longevity and protection. The slim chain tool mounts to the multitool for maximum weight savings and ease of use. The CO2 unit is our Boundary CO2 delivery system which offers a fast and efficient method to reinflate your tire in an emergency. The valve is protected to avoid accidental engagement and our design allows you to easily control the rate and flow of CO2. The pack contains a 16g cartridge, but is also compatible with 20g cartridges.
-
Our lightest & slimmest integrated MTB solution yet
-
Easy to use chain tool for trail side repair
-
Side entry bottle cage
-
Flippable wing for left or right handed use
-
Side entry
-
Optimized fit for recessed frame down tubes
-
High bottle retention
-
CO2 nozzle with air flow adjustment and 16g CO2 cartridge
-
WEIGHT: 230g
-
NUMBER OF TOOLS: 8
Piegādes maksa pirkumiem internetā
1. Pasūtījuma saņemšana mūsu veikalos Rīgā un Valmierā
|
2. Piegāde uz DPD paku skapjiem
|
3. Piegāde uz Omniva pakomātu
|
4. Piegāde ar kurjeru uz norādīto adresi
|
5. Velosipēda piegāde ar kurjeru uz norādīto adresi*
* Velosipēda piegādes maksas nosacījumi spēkā pērkot velosipēdu mūsu mājas lapā mysport.lv. Pērkot velosipēdu kādā no mūsu veikaliem, ja vēlaties, lai to piegādājam uz Jūsu norādīto adresi jebkur Latvijā, tad piegādes maksa ir 10.00 eiro par vienu velosipēdu. |
Piegādes veidi
Piegādes veidu sadaļā esam sīkāk aprakstījuši par katru no piegādes veidiem
Bezmaksas - Pasūtījuma saņemšana veikalos Rīgā un Valmierā
- Veicot pasūtījumu Jums ir iespēja izvēlēties saņemt preci mūsu veikalos Rīgā vai Valmierā
- Saņemšana veikalā Rīgā, Dārzciema ielā 60 - Bezmaksas
- Saņemšana veikalā Valmierā, Rīgas ielā 21 - Bezmaksas
- Izvēloties šo piegādes veidu nav piegādes maksas.
- Pasūtījumu varat saņemt veikala darba laika ietvaros, uzreiz pēc apstiprinājuma e-pasta, kurā minēts, ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots.
- Ja esat izvēlējies apmaksas veidu "Pēcapmaksa", tad pasūtījums jāizņem divu darba dienu laikā
Ekonomiskā piegāde - Uz Omniva pakomātu
- Jebkuram pirkumam līdz 99,99 € uz Omniva pakomātu piegādes maksa ir 1,99 € visā Latvijas teritorijā
- Pirkumiem virs 99,99 € bezmaksas piegāde uz visiem Omniva pakomātiem
- Veicot pasūtījumu un izvēloties piegādes veidu "Omniva pakomāts" nosūtīsim Jūsu pasūtījumu uz Jūsu izvēlēto pakomātu.
- Piegādes laiks uz Omniva pakomātu ir 2-5 darba dienas pēc pasūtījuma apstrādes.
- Uz Omniva pakomātu nav iespējams piegādāt velosipēdus, slēpes, rollerslēpes, nūjas, bērnu sēdeklīšus un citas lielgabarīta preces. Šadiem pirkumiem jāizvēlas piegāde ar kurjeru.
Komforta piegāde - Ar kurjeru uz norādīto adresi
- Pasūtījumiem virs 100 € piegades maksa 2,99 €. Pasūtījumiem līdz 100 € piegādes maksa ir 4,99 €.
- Veicot pasūtījumu Jums ir iespēja izvēlēties arī komforta piegādi.
- Izvēloties šo piegādes veidu kurjers pasūtījumu nogādās uz Jūsu norādīto adresi.
- Piegādes laiks ir no 2-5 darba dienām pēc pasūtījuma apstrādes
Velosipēdu piegāde
- Pasūtot velosipēdu, izvēloties komforta piegādi. Piegādes maksa visā Latvijā tikai 10,00 €
- Veicot velosipēda pasūtījumu Jums jāizvēlas saņemšanu veikalā vai komforta piegādi
- Izvēloties šo piegādes veidu kurjers pasūtījumu nogādās uz Jūsu norādīto adresi.
- Piegādes laiks ir no 2-5 darba dienām pēc pasūtījuma apstrādes
- Velosipēds tiek piegādāts velo kastē saliktā veidā. Saņemot velosipēdu Jums būs jānoregulē sēdekļa augstums, jāiztaisno stūre un jāpieskrūvē pedāļi.
Atteikuma tiesības
Visi produkti ko mēs pārstāvam un piedāvājam ir no oficiāliem ražotājiem un pārstāvjiem. Visām pie mums pieejamajām precēm ir vismaz 2 gadu garantija.
Atteikšanās no pirkuma
- Ja prece Jums neder vai neatbilst Jūsu prasībām, Jums ir tiesības atgriezt vai nomainīt preci pret citu izmēru vai modeli 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
- Lai atgrieztu vai nomainītu preci, ir nepieciešams aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas tiek pievienota sūtījumam, un nosūtīt sūtījumu izmantojot Omniva termināļus, DPD paku bodes vai Omniva kurjera pakalpojumus.
Preces apmaiņa, atgriešana, naudas atgriešana
Pasūtīto preci var atgriezt 14 dienu laikā bezmaksas, izmantojot Omniva pakomātu vai Omniva kurjera servisu. Bezmaksas preces atgriešanai izvēlaties tādu atgriešanas veidu, kādu bijāt izvēlējies preces piegādes veidu veicot pasūtījumu.
Informācija kā atgriezt preci:
- Atgriežot pasūtījumu ar Omniva pakomāta starpniecību, izmantojiet kodu, kurš tika Jums nosūtīts īsziņā no Omniva, par sūtījuma piegādi pakomātā.
- Atgriežot pasūtījumu ar Omniva kurjeru starpniecību, lūdzam zvanīt Omniva klientu servisam pa tālruni +371 27042424 un pieteikt, ka vēlaties atgriezt preci MySport SIA
- Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota, tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā. Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai plastmasas maisiņā. Ievēro! Uz apavu kastes, kura nav iepakota plastmasas maisiņā, atgriešanas adresi līmēt nedrīkst.
- Garantijas gadījumā mēs Jums nosūtīsim jaunu preci vai atgriezīsim naudu
- Sūtījuma apstrāde un preces apmaiņa var aizņemt līdz 7 darba dienām no tās nonākšanas mūsu noliktavā.
- Pirmā preces apmaiņa, izmantojot Omniva pakomātus un Omniva kurjera pakalpojumu, klientiem ir bez maksas. Sākot ar otro apmaiņu, sūtīšanas izmaksas sedz klients.
- Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu pie pirmās iespējas, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas MySport veikalā, Rīgā, Dārzciema ielā 60. Nauda par piegādes izmaksām netiek atgriezta.
Garantija
Kārtība, kādā tiek pieteiktas pretenzijas un atgrieztas preces, kas neatbilst Jūsu prasībām
Saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu, Jums ir tiesības iesniegt pretenziju 2 gadu laikā kopš preces saņemšanas. Defekts, kas radies pirmajos sešos mēnešos, var tikt uzskatīts par ražošanas defektu, defekta raksturu nosaka pārdevējs.
Ja defektam piemīt tehnoloģisks raksturs, tad Jums ir tiesības pieprasīt preces remontu, ja veikt remontu nav iespējams vai tas ir neefektīvs, tad Jums ir tiesības pieprasīt preci samainīt vai atgriezt naudu.
Ņemot vērā veselības un drošības noteikumus, ja esat iegādājies apģērbu vai kādu citu mazgājumu preci lūdzam pirms izsūtīšanas to izmazgāt atbilstoši apģērba prasībām. Netīru preci mēs nevaram pieņemt uz garantiju.
Kā atgriezt preci kam ir garantija:
Gadījumā, ja precei ir kādi defekti, Jums 2 mēnešu laikā jānosūta prece mums uz MySport veikalu Rīgā, Dārzciema ielā 60, zvanot pa tālruni +371 67563422 vai rakstot uz info@my-sport.lv. Sūtījumam klāt pieliekot rakstisko iesniegumu ar sekojošiem datiem:
- Jūsu vārds uzvārds un kontaktinformācija;
- Pretenzijas pieteikšanas datums;
- Defekta apraksts
- Pieteiktās prasības MySport uzņēmumam;
- Pirkumu apliecinošs dokuments (ja iespējams, pielikt rēķina kopiju).
Minētais iesniegums jānosūta ne vēlāk kā divu mēnešu laikā kopš defekta atklāšanas. Gadījumā, ja netiek ievērots iepriekš minētais termiņš (nepamatota kavēšanās), Jūs zaudējat tiesības uz bezmaksas remontu vai detaļu nomaiņu.
Gadījumā, ja pieprasījums attiecībā uz bojāto preci tiek apstiprināts, Jums tiks atmaksāta samaksātā nauda par preci.
MySport SIA nav atbildīgs par:
- Preces bojājumiem, kas radās klienta vainas dēļ vai nepareizas kopšanas rezultātā;
- Par defektiem, kas radušies sakarā ar nepareizu produkta izmantošanu;
- Par dabisku fizisku nolietojumu, kas radies preces lietošanas laikā.
Vieta | Pieejamība veikalos |
---|---|
Rīgā, Dārzciema ielā 60 | |
Valmierā, Rīgas ielā 21 | |
Noliktavā |