Mūsu veikalos iegādātajiem Stevens un Ghost velosipēdiem garantijas laiks ir 5 gadi rāmim un 2 gadi nedilstošajām rezerves daļām. CTM, Dema, Cossack un Majdller velosipēdiem divu gada garantija rāmim un rezerves daļām. Nodrošinām divas bezmaksas velosipēda apkopes.
Nodrošinām bezmaksas remontu velosipēdiem, kuriem defekts radies ražotāja vainas dēļ.
Garantijas remontu veicam divu darba dienu laikā, ja ražotājs ir devis aptiprinājumu, ka tas ir garantijas gadījums un, ja maināmās rezerves daļas ir uz vietas veikalā.
Lūdzam ņemt vērā:
- Velosipēdu uz garantijas remontu pieņemam tikai tīru, bez dubļiem un smiltīm.
- Atvedot velosipēdu uz garantijas remontu līdzi jāņem pirkuma dokuments un veikala izsniegta garantijas lapa.
- Velosipēda rāmis tiek mainīts tikai tad, kad ražotājs ir devis apstiprinājumu, ka šis ir garantijas gadījums. Atsevišķos gadījumos, kad ražotājs pēc bildes nevar apstiprināt garantiju, rāmis tiek sūtīts ražotājam uz Vāciju, kur tiek veikta ekspertīze.
- Rezerves daļu garantijas remonts vai maiņa, nepieciešamības gadījumā, tiek saskaņots ar konkrētās rezerves daļas zīmola pārstāvi Latvijā.
Garantijas neattiecas uz:
- detaļām, kas pakļautas dabīgam nolietošanās procesam (piemēram – gumijas un plastmasas izstrādājumiem, trosēm);
- detaļu bojājumiem, kas radušies nepareizas lietošanas rezultātā;
- detaļu bojājumiem, kas radušies nepareizas velosipēda transportēšanas rezultātā ;
- uzsistiem riteņiem („astotnieks” iebraukšana bedrē, trotuāra apmalē);
- pārdurtām kamerām (Izņēmums, ja pie pārduršanas vainojams aploces defekts);
- velosipēdu komplektējošajām daļām, kuras ir bojātas nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ (piemēram – troses apvalkos iekļuvuši netīrumi un tā vairs brīvi neslīd pa apvalku, ar dubļiem pilns pārslēdzējs);
- defektiem, kas radušies nepareizas glabāšanas rezultāta (piemēram – velosipēds tiek glabāts uz balkona);
- mehāniskiem bojājumiem (piemēram, ja defekts iegūts kritiena rezultātā)
Garantija tiek pārtraukta ja:
- ja nav ievēroti ekspluatācijas noteikumi;
- ja remontu veikušas personas vai kompānijas, ko ražotājs (izplatītājs) nav pilnvarojis to darīt;
- ja prece mehāniski bojāta;
- ja velosipēds tiek izmantots profesionālos nolūkos (piemēram, velokurjeri vai profesionālās sacensības)
- ja nevar uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu
Ekspluatācijas noteikumi
Pirms lietošanas pārliecinieties:
- lai velosipēda riepās būtu pareizs gaisa spiediens (parasti norādīts uz riepas malas )
- vai velosipēda bremzes ir pietiekami stipras, lai vajadzības gadījuma spētu strauji nobremzēt.
- lai stūres mehānismā un ratos nav liekas brīvkustības
Sēdekļa augstuma izvēle:
- vajag uzsēsties uz velosipēda sēdekļa bez apaviem
- uzliekot papēdi uz pedāļa kājai jābūt iztaisnotai.
Uzmanību
Regulējot sēdekļa vai stūres augstumu, nedrīkst pārsniegt ierobežojošo atzīmi, kas uz sēdekļa stutes norādīta ar pārtrauktu svītriņu palīdzību. Pārsniedzot šo atzīmi, Jūs varat radīt neatgriezeniskas sekas, gan Jums ,gan jūsu velosipēdam.
Bremzēšana – bremzējot vienlaicīgi jāizmanto priekšējo un aizmugurējo bremzi. Tā bremzēšana būs efektīvāka un drošāka, jo nebūs iespēja tās sajaukt un līdz ar to piedzīvot nevajadzīgu kritienu.
Eļļošana – ķēdes eļļošana jāveic vismaz reizi nedēļā, vai biežāk (tas atkarīgs no Jūsu braukšanas intensitātes, vides kur braucat un laika apstākļiem). Nedrīkst braukt ar „sausu” ķēdi, jo tā radīs papildus slodzi pārslēdzējiem, kā arī lieku troksni un čīkstēšanu. Pirms ķēdes eļļošanas to rūpīgi jānotīra, un eļļa jāuzklāj pavisam nedaudz. Pārlieku liels eļļas daudzums uz ķēdes dos lielāku iespēju pielipt smiltīm un netīrumiem, kas savukārt veicina zobratu un ķēdes ātrāku nodilšanu.
Ķēde – pēc katriem 500km ieteicams pārbaudīt ķēdes nodilumu, jo savlaicīgi nenomainīta ķēde var sabojāt gan priekšējo, gan aizmugurējo zobratu bloku. Spriegojot ķēdi velosipēdam ar vienu ātrumu (ceļa velosipēds, bērnu velosipēds), nedrīkst to nospriegot ļoti stingri, jo pretējā gadījumā braucot parādīsies troksnis un papildus slodze minot pedāļus.
Pārnesumu pārslēgšana velosipēdam ar ārējiem pārnesumiem veicama TIKAI UN VIENĪGI minot pedāļus un pēc iespējas mazāku slodzi pārslēgšanās brīdi. Šādam velosipēdam NEDRĪKST pārslēgt pārnesumus miera stāvoklī (kad velosipēds stāv uz vietas).
Pārnesumu pārslēgšana velosipēdam ar iekšējiem ātrumiem rumbā veicama TIKAI UN VIENĪGI neminot pedāļus – pilnīgi pretēji kā velosipēdam ar ārējiem ātrumiem!
Velosipēdu uzglabāt ieteicams pēc iespējas sausākā vietā pirms tam rūpīgi notīrot un saeļļojot ! Neuzglabāt mitrās telpās !!!
Ekspluatācijas noteikumu neievērošanas gadījumā garantija tiek anulēta !