Kā aizsargāt savu velosipēdu ziemas apstākļos

Riteņbraukšana ziemas sezonā reizēm ir sarežģīta, neērta, riskanta un nedraudzīga Jūsu velosipēdam. Taču neatkarīgi no tā vai esi šosejas riteņbraucējs, kalnu riteņbreucējs vai vienkārši amatieris, braukšana ziemas sezonā ir tā vērta.

Tas ne tikai ļauj jums braukt ar riteni arī pēc jaunā gada, bet arī sasalušās taciņas vai slidenais asfalts radīs jums jaunus piedzīvojumus, kur spēsiet gūt jaunu pieredzi uz velosipēda.

Tomēr, kamēr jūs variet izturēt aukstumu un lietu, velosipēdam var būt nepieciešama papildu uzmanība un aprūpe, lai tas izturētu mazliet netradicionālus apstākļus.

Regulāri nokrišņi nozīmē, ka uz ceļiem ir vairāk netīrumi un gruži, kuri nokļūst velosipēda detaļās, ievērojami palielinot katra brauciena nolietošanos. Sāls uz ceļiem un grants var arī sabojāt detaļas, ja tās nonāk kādā no tām, un netiek attīrītas, ir lielāka iespējamība caurdurt riepu.

Brsukšana ziemas apstākļos

Lai novērstu šos, ar laikapstākļiem saistītos draudus, jums ir jāievēro papildu drošības pasākumi un jānodrošina, lai jūsu velosipēds būtu sakopts ziemā, kā arī, lai tas ir bez rūsas un bojājumiem sagaidot pavasari.

Mainīgie apstākļi ietekmē gandrīz visas jūsu velosipēda zonas. Tāpēc šis raksts sniegs jums pārskatu par galvenajiem pienākumiem, kas jāveic, lai nodrošinātu vislabāko vispārējo aizsardzību savam velosipēdam ziemas apstākļos.


Uzstādi dubļu sargus

Tas nav tik daudz par velosipēda aizsargāšanu, bet gan par paša velosipēda īpašnieka aizsardzību. Taču tas joprojām ir svarīgi, jo īpaši, ja velosipēdu izmantojat, lai pārvietotos. Ne tikai jūs saņemsiet briesmīgu dubļu un slapjuma līniju uz muguras, kājām un ķermeņa, bet arī jūsu velosipēda detaļas un rāmis kļūs slapjš un netīrs. Jūsu izvēlētais dubļu aizsargs, protams, būs atkarīgs no velosipēda veida un apstākļiem, ar kuriem jūs saskaraties.

Dubļinieka izmantošana


Tīrīšana, attaukošana un eļļošana

Tīrīšana, attaukošana un eļļošana ir jūsu velosipēda galvenā aizsardzība pret laika apstākļiem, ko rada ziema. No dubļiem, ​​netīrumiem un ūdens velosipēds var ātri sākt rūsēt, kas nozīmē, ka būtu jāmaina dažādas detaļas vai velosipēds pilnībā.

Lai efektīvi veiktu darbu, vispirms ir jānoņem visi netīrumi un dubļi, izmantojot vispārēju velosipēda mazgāšanu. Kas ir paredzēts, lai nomazgātu lielāko daļu netīrumu prom no detaļām un rāmja. Izmantojiet universālo tīrīšanas metodi velosipēda rāmim, bet sēdeklim, stūres sastāvdaļām, riepām un ratiem, izmantojiet speciālās sukas.

Kopšanas līdzekļi

Nākamais solis ir izmantot attaukošanas līdzekli, lai izvadītu dubļaino eļļu un smērvielu ārā no detaļām, lai tās pēc tam efektīvi varētu iekustināt.

Attaukošanas līdzekļi ir spēcīgi, to produkti ir jālieto tikai uz pareizajām detaļām, piemēram, ķēdei, kasetei un zobratiem.

Visbeidzot, visu kas ir bijis attaukots, ir nepieciešams arī ieeļļot. Vītņu sastāvdaļas, piemēram, lodīšu gultņi, kabeļi un sēdekļu stute -tiem nepieciešama eļļošana no jauna, lai nodrošinātu, ka mehānismi darbojas nevainojami. Ir dažādi produkti, kas nodrošina šo neaizsargāto daļu aizsardzību.


Četri padomi velosipēda tīrīšanai:

  • Lai sasniegtu vislabākos rezultātus, vienmēr izmantojiet speciālos velosipēda kopšānas līdzekļus.
  • Nelietojiet mazgāšanas šķidrumu, jo tas var saturēt kaitīgas ķīmiskas vielas, kas var bojāt detaļas.
  • Tīrīšanu sāciet velosipēda augšdaļā un turpiniet uz leju.
  • Izmantojiet mīkstu suku vai sūkli rāmim un detaļām, lai palīdzētu atbrīvot netīrumus.

* Rakstu sagatavojis un publicējis SIA MySport. Rakstu pārkopēt un pārpublicēt, bez SIA MySport administrācijas atļaujas, ir stingri aizliegts.

Atstāt komentāru